Hoe plaats ik een bestelling?
 
Plaats de producten die je wilt kopen in je winkelmand. De prijzen van alle artikelen worden vermeld inclusief BTW. Ga vervolgens door naar ‘afrekenen’. U kunt bestellen zonder een account aan te maken. Vul dan je adresgegevens in en kies de gewenste bezorg methode en ga verder. Selecteer daarna je bank. Vervolgens kun je de inhoud van het winkelwagentje controleren. Bevestig daarna je bestelling. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail.
 
Hoe wordt mijn bestelling thuis bezorgd?
 
Wij maken gebruik van de verzendservice van PostNL. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt, komt je pakket bij PostNL te liggen. Je ontvangt op dat moment ook een bevestigingsmail met Track&Trace gegevens. Je weet nu wanneer PostNL bij je langskomt. Goed om te weten is dat er geen pakbon of factuur in het pakket zit. Handig als je een cadeautje wilt opsturen. Niet thuis? Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan probeert de bezorger het eerst bij de buren. Anders gaat het direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om het op te halen voordat het teruggestuurd wordt.
 
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in het buitenland?
 
Je kunt een bestelling ook laten versturen naar België of Duitsland.
De bezorgkosten hiervoor zijn €7,99.